מנכ"ל ביטקס: "ההתנגדות לרפורמה מזיקה לכלכלה"

אסתי פלד No Comments on מנכ"ל ביטקס: "ההתנגדות לרפורמה מזיקה לכלכלה"

רו"ח גידי בר זכאי מנכ"ל ביטקס, לשעבר סמנכ"ל בכיר לעניינים מקצועיים ברשות המיסים: "אנחנו כלכלה טובה ואנחנו מזיקים לעצמנו. משרד האוצר מעדכן על ירידה מובנית בקצב צמיחת התוצר אובדן תוצר של 270 מיליארד על פני 5 שנים, ומצד שני שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אומר שיש פה נתונים מופרכים"

משרד האוצר צילום: אסף לוקסמבורג, ויקיפדיה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בראיון לצבי טסלר בתכנית שטח כלכלי התראיין גידי בר זכאי, רו"ח וסמנכ"ל בכיר ברשות המיסים ודיבר על הקשר בין הכלכלה לרפורמה המשפטית. בר זכאי נשאל על הנתונים הסותרים לכאורה, מצד אחד, מסמך של משרד האוצר על ירידה מובנית בקצב צמיחת התוצר אובדן תוצר של 270 מליארד על פני 5 שנים ומצד שני שר האוצר בצלאל סמוטריץ אומר שיש פה נתונים מופרכים.

בר זכאי הסביר כי: "מה שמזיק לכלכלה זה ההתנגדות לרפורמה מה שקורה זה המחאה המתלהמת יש חוסר יציבות ומי שיצר את זה טען שהוא מונע את החוסר יציבות". אמר והוסיף שאין כך פני הדברים כי: "במסמכים של הרפורמה המשפטית לא מוצאים את הצידוק למחאה המתלהמת האין סופית".

"אנחנו כלכלה חזקה וטובה ואנחנו מקלקלים לעצמנו, מה שמזיק לכלכלה זה ההתנגדות לרפורמה, כי משקיעים מסתכלים מבחוץ ונבהלים, כי רואים את הרחוב זועק שיש חוסר יציבות בממשל ואנשים מהססים להשקיע במקום כזה". ישראל זה מקום טוב להשקיע בו ענה: אנחנו חזקים ואנחנו ממש טובים אך יש את הבירוקרטיה, וכעת יש הזדמנות לקחת את המשבר ולהוריד את הבירוקרטיה. בנוסף אמר על המשקיעים שעוזבים את ישראל כי:"לעזוב את ישראל וללכת לקפריסין זה הזוי ולא מוצלח".

האזינו:
מנכל ביטקס



0 תגובות